Książki

Co Artur Jabłoński wie o copywritingu? Myślę, że całkiem sporo. W swojej książce sprzedaje patenty jak pisać tak, aby tekst był nie tylko ciekawy, ale i użyteczny. Podaje konkretne przykłady, daje wskazówki, pokazuje co działa, a co nam się wydaje, że powinno. Tylko podobnych książek o copywritingu było już kilka na polskim rynku, sama ma dwie w swojej biblioteczce. Czym Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) różni się od konkurencji? Czy jest coś takiego?

Co znajdziesz w książce Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)?

Znajdziesz całkiem sporo przydatnej treści. W każdym rozdziale, a jest ich 7, poruszone są zagadnienia bliskie każdemu, kto choć raz próbował pisać coś do internetów. Czy to bloger czy copywriter, czy marketingowiec.

Czy każdy z nich znajdzie w tej książce coś dla siebie? Uważam, że tak. Ponieważ Artur Jabłoński podaje nie tylko wskazówki dla początkujących – od pomysłów na budowę nagłówka, po formatowanie tekstu, aby był przyjazdy dla użytkownika i czytelnika. Ale także jasne, zwięzłe i ciekawe przykłady jak sprawdzić by tekst był atrakcyjny dla potencjalnego Klienta i jak pisać językiem korzyści.

jak pisać

To co mi się najbardziej podobało w książce, to rzeczywiste zastosowanie wskazówek przez samego autora. Odpowiednie tytuły, układ tekstu, zwięzłość i klarowność przekazu – to wszystko znajdziemy na kartach Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) Nie są to tylko suche wskazówki, ale żywy tekst, który do nas przemawia nie tylko treścią, ale również formą.

Jak pisać? Czy już wiem?

Myślę, że wiem całkiem sporo. Teraz muszę tylko siadać jeszcze częściej do komputera i testować rady w rzeczywistości. Częściej wykonywać testy różnych rodzajów treści, tytułów czy pomysłów. Pisać tak, jak sama chciałabym czytać i zawsze mieć z tyłu głowy, jak dany tekst odbiera czytelnik i co może być dla niego ważne.

jak pisać

Chce szlifować swoje pisanie, uczyć się i rozwijać. Pracować nad stylem i czerpać z możliwości wykorzystania perswazji w przekazie. Biorąc do ręki książkę Artura Jabłońskiego Jak pisać, żeby chcieli czytać( i kupować) nie zawiedziesz się. Jednak pamiętaj nic nie zrobi się samo. Przeczytanie rad z książki nie wystarczy. Trzeba jeszcze je stosować.

Ja już próbuję, dlatego siedzę nad tą recenzją kolejny dzień, mimo iż obiecałam, że będzie najpóźniej w środę. Ale chce Wam dawać lepszą treść i wartość, dlatego siedzę i poprawiam, testuje, sprawdzam. I to chyba powinna być najlepsza rekomendacja, tego co Artur Jabłoński wie o copywritingu. Oprócz książki polecam też blog Artura Jabłońskiego, z którego ja bardzo dużo czerpię przy tworzeniu treści na bloga.

Inne ciekawe książki o tym jak pisać lepiej: Magia słów Joanna Wrycza-Bekier

Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Autor: Artur Jabłoński

Liczba stron: 167

Wydawnictwo: Onepress

Droga do siebie

O mnie


PAULINA GAWORSKA-GAWRYŚ
Psycholożka, która zakochała się w pisaniu. Wielbicielka książek wszelakich, amatorka kawy oraz małych i dużych podróży. Wie, że warto czytać i chce do tego przekonać innych. Jeśli nie wiesz, co czytać, albo gdzie pojechać - dobrze trafiłeś!

Darmowy e-book

Facebook

This error message is only visible to WordPress admins
Error: No posts found.

Instagram

Instagram has returned invalid data.

Obserwuj mnie